poniedziałek, 15 lutego 2010

I'm Your Man



Jeśli chcesz kochanka,
Zrobię wszystko, co na myśli masz
A jeśli w inną miłość zechcesz grać
Zakryję maską twarz
Jeśli chcesz partnera,
Weź mą dłoń
Jeśli chcesz bym przyjął gniewny cios
Śmiało mierz
I'm your man

Jeśli chcesz boksera,
Wtedy ja na każdy wejdę ring
A jeśli chcesz lekarza,
Zbadam ciała twego każdą część
Jeśli chcesz szofera,
Oto wóz
A może zechcesz w pole wywieźć mnie
Nie powiem nie
I'm your man


A księżyc lśni i łańcuch drży
I bestia nie chce spać
Sam nie wiem ile już obietnic dałem Ci
Lecz nie umiałem spełnić ich&
Na kolanach mógłbym wołać: Wracaj !
Ale nie zwojuję nic
Mógłbym pełzać do Ciebie
I warować u stóp
Przed pięknem Twym skamleć do utraty tchu
Palce wbijam w Twe serce
Pościel w strzępy rwę
Błagam Cię!
I'm your man


A jeśli podczas drogi sen Cię zmorzy,
Za kółkiem zmienię cię
Lub jeśli na ulicy chcesz zarobić,
Ja w cień usunę się
Jeśli chcesz bym ojcem dziecka był,
Albo szedł przy tobie kilka chwil
Przez środek wydm
I'm your man&

A księżyc lśni i łańcuch drży
I bestia nie chce spać
Sam nie wiem ile już obietnic dałem Ci
Lecz nie umiałem spełnić ich
Na kolanach mógłbym wołać: Wracaj !
Ale nie zwojuję nic
Mógłbym pełzać do Ciebie
I warować u stóp
Przed Twym pięknem skamleć do utraty tchu
Palce wbijam w Twe serce
Pościel w strzępy rwę
Błagam Cię!
I'm your man


Jestem Twój, dziewczynko
Jestem Twój, Twój, Twój
I'm your man

11 komentarzy:

  1. !!!!!!!!!!!!!Wy wszystkie macie nowe blogi?

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaki to rodzaj filmów? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja poproszę zmianę za kółkiem, a ja się zdrzemnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tam walentynki, dzień jak każdy, niepotrzebne zamieszanie. A facet może kwiatki, czekoladki i inne pierdy organizować bez okazji, wtedy się nawet bardziej docenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Nb50 :) Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ta piosenkę w wykonaniu Lindy;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie plany na weekend Dziewczynko? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą piosenkę ! i nic więcej jeśli chodzi o Lindę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no kochana.... jakoś tak tu mocno klimatycznie :))) :** ładnie ;)
    ja cały czas walcze - założyć bloga czy nie...... eh, bez sensu....

    daj mi swojego maila jakos :P coś Ci wysle :P

    OdpowiedzUsuń